SEO - pozycjonowanie od A do Z Posts

E-commerce

Sklepy, które jeszcze przed pandemią koronawirusa prężnie rozwijały się w Internecie prawdopodobnie najmniej odczuły konsekwencje związane z czasowym zamknięciem wielu działalności stacjonarnych. Pomimo konieczności wprowadzenia dodatkowych środków ostrożności przy pakowaniu produktów i wysyłce kurierskiej, ich działalność nie była aż tak narażona na porażkę i utratę klientów jak działalność tych, którzy nie utworzyli jeszcze własnego sklepu online. Jeśli chcesz zabezpieczyć się na przyszłość i już teraz czerpać korzyści z większego zasięgu swojego sklepu, warto zainteresować się działalnością w sieci. Dlaczego? 

E-commerce

Dlaczego warto zatroszczyć się o profesjonalne pozycjonowanie sklepu? Poniżej garść statystyk. Ponad 76% Polaków posiada dostęp do Internetu. Według najnowszych badań ok. 76,5% mieszkańców Polski korzysta z Internetu, co stanowi ogromną możliwość do prowadzenia działalności on-line.

E-commerce

On-site

Szybkość strony to bardzo ważny czynnik wpływający na jej efekty pozycjonowania. Jeszcze nie tak dawno bywało, że na załadowanie popularnej strony czekało się co najmniej 2-3 minuty. O ile w przeszłości było to akceptowalne ze względu na słabe łącza internetowe, to dzisiaj jest to nie do przyjęcia. Taka witryna może zniszczyć Twoją konwersję i zniechęcić internautów do odwiedzania Twojej strony.

Performance

Z powodu nieustannie rosnącej liczby użytkowników oraz wyszukiwań mobilnych, Google w ostatnim czasie zaczęło przykładać coraz większą uwagę odnośnie optymalizacji witryny pod kątem mobile. Wprowadzono również nowe oznaczenie „Mobile-friendly”, które wyświetla się poniżej adresów stron wyświetlonych za pomocą mobilnych wyszukiwarek Google.

RWD