Pamiętaj, że krótsze adresy URL są zawsze lepsze od dłuższych. Nie musisz mieć obsesji na tym punkcie, jednak jeśli masz możliwość użycia krótszego adresu lepiej to zrób. Zostanie to docenione zarówno przez roboty wyszukiwarek, jak i samych internautów. Krótkie adresy są porostu o wiele bardziej użyteczne. Taki adres jest zdecydowanie łatwiej przeczytać, zapamiętać oraz wkleić. To właśnie z tego powodu każdy poradnik SEO i user experience posiada wskazówkę odnośnie maksymalnego skrócenia adresu strony internetowej.
Pamiętaj również o zwiększeniu CTR poprzez optymalizację tagów meta. Posiadają one swoje ograniczenia, odnośnie dopuszczalnej ilości znaków. Jeżeli posiadasz możliwość przedstawienia swoim odwiedzającym tematyki swojego serwisy, lepiej się do tego przyłóż i zrób to w odpowiedni sposób.
Tytuł i opis są swego rodzaju wstępem dla osób, które być może odwiedzą Twoją stronę internetową. Wstęp ten powinien być więc ciekawy i zachęcający. Jest to doskonała możliwość autopromocji, dlatego powinieneś maksymalnie wykorzystać dopuszczalną ilość znaków.
Tagi meta muszą przede wszystkim zachęcać użytkowników do wejścia na witrynę. Mogą więc zawierać w sobie elementy typu CTA (call to action). Nie zapomnij też o fakcie, że w wyszukiwarce Google pogrubiane zostają te frazy, które jednocześnie występują w okienku wyszukiwania, jak i na liście znalezionych stron.
Be First to Comment