Pozbądź Się Wszystkiego, co Spowalnia Twoją Stronę

Szybkość strony to bardzo ważny czynnik wpływający na jej efekty pozycjonowania. Jeszcze nie tak dawno bywało, że na załadowanie popularnej strony czekało się co najmniej 2-3 minuty. O ile w przeszłości było to akceptowalne ze względu na słabe łącza internetowe, to dzisiaj jest to nie do przyjęcia. Taka witryna może zniszczyć Twoją konwersję i zniechęcić internautów do odwiedzania Twojej strony.

Badania wskazują, że już 1 sekunda opóźnienia przyczynia się do 7% spadku konwersji i aż 16% spadku zadowolenia z danej strony internetowej. W oczach potencjalnych Klientów wolna strona może być oznaką braku jakości czy też rzetelności jej właściciela.

Szybkość strony jest istotna nie tylko dla użytkownika, ale przede wszystkim dla Google’a. Statystyki pokazują, że aż 40% internautów opuszcza stronę, jeśli ta ładuje się dłużej niż 3 sekundy. Natomiast aż 80% tych, którzy „wytrzymali” ten czas, nie odwiedza tej strony ponownie. Dzisiejsi użytkownicy są bardzo wybredni i musimy spełniać ich wymogi, jeśli chcemy się rozwijać i zyskać więcej nowych Klientów w internecie.

Nieistotne jest więc, jak bardzo profesjonalna jest Twoja strona i jak wysokiej jakości treści są w niej zawarte, jeśli nie będzie się ona szybko ładować.

Według badań Google wolna strona sprawia, że użytkownicy spędzają na niej o wiele mniej czasu. Dlaczego tak jest? Bo jest to irytujące, a dziś wszyscy żyjemy w biegu.

Szybka witryna internetowa to przede wszystkim:

  • Większa liczba klientów
  • Wzrost satysfakcji Klientów
  • Wyższa lojalność Klientów
  • Lepszy wizerunek Twojej marki.

Be First to Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.